list

En İyi Gay Temalı LGBT Film, 5. Bölüm

En İyi Gay Temalı LGBT Film, 5. Bölüm

Gay Movies

LGBT gay temalı filmler devam ediyor. Eş cinsel konulu filmler daha önceki bölümlerde yazdığım gibi değişik yaşamları anlayabilmek için önemli. Yaşam sadece bizim için özel değil, herkes hayatta özeldir. Tabii ki genel tartışılmaz doğrular ve vizyonsuz yargılamalar yaşamda duygusuz insanlar olmamıza neden oluyor. Neyse diğer bölümlerdeki giriş paragraflarını da okuyabilirsin.


Uyarı! ⛔ Homofobik ya da ırkçı bir görüşün varsa; kendi yaşantından başkasına öfke duyuyor ve yanlış görüyorsan bence sen yanlışsın. Şu yazıyı oku! Kendini eğit... Yaşamı ve insanı ve doğayı sev... 👅

Diğer Filmler
👉2. Bölüm  için tıkla
👉3. Bölüm için tıkla
👉4 Bölüm için tıkla
👉5. Bölüm için tıkla
👉6. Bölüm için tıkla
👉7. Bölüm çok yakında
👉Eş Cinsellik Günah mıdır? LGBT Nedir? Tıkla
👉Homofobia Nedir? Dünyanın En Eski İki Ruh Hastalığı Tıkla

5. Bölümdeki En iyi Gay temalı filmler


Call Me by Your Name 2017 (Bana Adınla Seslen) İzle


Call Me by Your Name


En iyi hatta unutulmaz filmler arasında yerini alacağı kesin bir film. Filmin içerdiği mesajlara kulak vermeliyiz. Filmin içindeki müzikler de gerçekten çok iyiydi. Piyano özellikle... Arkeoloji profesörü Prof. Oliver, bir arkeolojik öalışma için kuzey İtalya'nın kenar kasabalarından birine gelir ve meslektaşı Prof. Perlman'ın evinde kalır. Evin erkek çocuğu Elio, küçük kasabada kendini okumaya ve müziğe vermiş bir gençtir. Cinsel kimliğinden ürken Elio, Oliver ile yaklaşırlar. İkisi de ilginç bir ilişkinin içinde sanki kimliklerini yeniden keşfeder ve kendileri olurlar... Film verdiği mesaj başta olmak üzere; müzikleri ve doğanın en güzel hali ile en iyi LGBT filmleri arasına girecek tarzda...

Puanım: 8.5/10


Filmden:

Elio: Sen bana adınla seslen, ben de sana adımla sesleneyim. 
Oliver seslenir: Elio
Elio selenir: Oliver
Oliver seslenir: Elio
Elio seslenir: Oliver...

-----

Baba - Prof. Perlman
İkinizin yaşadığı şeyin ne kadar nadide ve ne kadar özel olduğunu bilecek kadar
akıllısın. Oliver, Oliver'dı işte. "Çünkü o, o idi...

Elio
...ben de bendim."

Baba - Prof. Perlman
İkiniz de birbirinizi bulduğunuz için şanslısınız çünkü ikiniz de iyisiniz.

Elio
Bence o benden daha iyiydi.

Baba - Prof. Perlman
Eminim o da senin için aynı şeyi söylerdi. İkinizin de iyiliğini gösterir bu işte. Hiç beklemediğimiz bir anda doğa ana bir katakulli çevirip en zayıf noktamızı bulur. Ama yanında olduğumu unutma. Şu an hiçbir şey hissetmek istemiyor olabilirsin. Belki hiçbir zaman bir şey hissetmek istemeyeceksin. Bu konuları benimle konuşmak istemiyor olabilirsin ama önceden açıkça hissettiğin şeyi
yine hisset. Güzel bir arkadaşlık kurdunuz. Belki arkadaşlıktan da öteydi.

Size imreniyorum. Benim yerimdeki çoğu ebeveyn tüm bunların unutulup gitmesini ister. Oğullarının bu durumdan kurtulmasını ister ama ben o ebeveynlerden değilim.


Call Me by Your Name
Yaralarımız daha hızlı iyileşsin diye kendimizi hırpalayıp dururuz. 30 yaşına geldiğimizde de çökmüş oluruz. Ve yeni biriyle her başlangıcımız da kendimizden sunacağımız daha az şey kalır. Ama kendini bir şey hissetmemek için zorlamak veya hiçbir şey hissetmemek çok büyük kayıp olur.

Yersiz mi konuştum? O hâlde diyeceğim bir şey daha var. Şüpheleri gidermiş olur. Yaklaşmış olsam da asla sizin gibi bir şey yaşayamadım. Bir şey beni hep tuttu. Ya da engel oldu.


Hayatını nasıl yaşayacağın seni ilgilendirir. Sakın bunu unutma. Kalbimiz ve bedenimiz bizlere bir kereye mahsus verilmiştir. Şu anda kederlisin. Acı çekiyorsun. Bunu yok etme. Aldığın keyfi de öyle. Annem biliyor mu? Bildiğini sanmıyorum.

Trailer İzle






Beach Rats 2017

Blooklyn'in kenar mahallelerinde yaşayan amaçsız genç Frankie'nin öyküsü... Babası ölüm döşeğinde olan Frankie, babasının özel reçeteli ilaçları ile "kafa bulan" bir gençtir. Arkadaş çevresi ile de aynı şekilde arada "kafa çekmek" için toplanırlar. Spor ve eğlencelerde birlikte olduğu arkadaş grubundan ayrı  olarak geceleri tanıştığı erkeklerle birlikte olur. Yaşça kendinden epeyce büyük erkeklerden hoşlanan Frankie bir yandan da arkadaşlarından bu durumu gizlemeye çalışır ve kimliğini kabul etmekte zorlanır. Zorlu bir yaşam, karmaşık bir alie, sert belalı arkadaşlar arasındaki bir kimlik bulma ve kendini yaşama mücadelesi... Bu karmaşa içinde Frankie yaşamayı öğrenebilecek mi dersiniz? Kim bilir?

Puanım: 6.5/10

Fragman İzle





Something Like Summer (2017)


Roman uyarlaması. Romanı nasıl bilmem ama filmi çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. İzleyecek bir şey yoksa, canınız sıkkınsa "yok mu izleyecek bir LGBT filmi" diyorsanız izleyin. Müzik ağırlıklı bir film olduğundan müzikler sizi harekete geçirebilir ya da "bu ne be sıkıldım" diyebilirsin de 😃

Eş cinsel olduğunu deklare etmiş Benjamin, fazla arkadaşı olmayan ama aşkı arayan bir gençtir. Sınıf arkadaşlarının onunla dalga geçmesi, dışlaması da cabası. Kendini müziğe vermiştir. (Zaten film içinde de zır zır, durmadan mikrofonu eline alıyor) Uzaktan takip ettiği sınıf arkadaşı Tim, heteroseksüel gibi davranan biridir. Benjamin'in sakarlığı sonucu Tim yaralanır ve ikili arasında bir ilişki bir aşk başlar. Tabii ki saklı bir aşktır. Bir zaman sonra araları açılır ve herkes kendi yoluna giderken yıllar sonra tekrar karşılaşırlar. 12 yıllık bir aşk, ayrılma ve tekrar dönüşün filmi...

Puanım: 5.8/10

Fragmanı İzle





Gay Temalı Bütün Filmler Homofobi Hastalığı LGBT Nedir? Eş Cinsellik Günah mıdır?
  1. ak gayi siktir git kirletme interneti, mal

    YanıtlaSil
  2. Bu yaptığın hem çok büyük bir hakaret hemde saygızlık asıl sen burdan siktir gitte iyi insanların hayatını mahfetme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, artık hakaretin yanı sıra ölümle bile tehdit edilir oldum. Burada yazmıştım okuyabilirsin...

      Sil
    2. ya abi sen bunları siktir et bunların yaşları kadar IQları olsa kendilerine şükür ederlerdi boşver sen benden ve bütün arkadaşlarım son ses arkandayız

      Sil
    3. 2 tane yeni yazı ve yine 10 film var. Taslak halinde. Yayınlamaya devam edeceğim.

      Sil
    4. hemen at onları yoksa bende ölümle tehtit ederim hehe

      Sil
    5. hemen at onları te sevdiğim blogger sensin

      Sil
  3. Kardeşim sen son gazla bu filimleri duyurmaya da devam et bütün yayınladığı filimleri teker teker izledim özllikle de "Prayers for Bobby" ve "Bugün Eve Yalnız Dönmek İstiyorum" hayatımda izlediğim en iyi filimlerdi şaka yapmıyorum bu katogoride de demiyorum HAYATIMDA BENİ ETKİLEYEN EN İYİ FİLİMDİ Aynen devam et !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam edeceğim... Filmlere ve yine konuyla ilgili yazdıklarıma...

      Sil
    2. bu arada hemen at tek bulabildiğim insan gibi filimler öneren kişi sensim önermeye devam et <3

      Sil
    3. 1-2 haftaya kadar üst üste sıralanır ana sayfada ve yine birileri aptalca yazmaya başlar :)

      Sil

G mail hesabın ile yorum yazabilirsin. Ya da "Anonim" seçeneği ile hayalet olarak... İstediğini seç! 😎

Whatsapp Buton Sadece Mobilde Çalışır

Kelimeni yaz ve ENTER tuşunu kullanarak ara